1e week - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Jan Willem Nieuwbroek - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Jan Willem Nieuwbroek - WaarBenJij.nu

1e week

Door: janwillemnieuwbroek

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

04 Juli 2012 | Thailand, Phi Phi Don

Zo daar sta je dan in the gates met je laatste hollands kroketje in je maag....! Afscheid genomen van je ouders en de zaterdag ervoor superfeestje gehad met familie, vrienden en collega s, super bedankt allemaal nog...!!!
Snel naar de gates en gelukkig een plekje bij de nooduitgand. En een heel gezellige Amerikaan naas me "not" dus ik heb maar de "stugge hollander" uitgehangen! ging me goed af( verwacht je niet)...
Goede vlucht gehad,lekker eten en een klein beetje turbelentie.

In Bangkok aangekomen en ja... waar heen??? ik dacht hoppa naar de zon dus direct een vlucht naar Krabi geboekt en 3 a 4 uur later zat ik op het strand met een grote Chang Bier..
Beetje zonnen,zwemmen, massage en voelde me wel weer een beetje mens!

s avonds lekker eten, garnalen dusz en dat voor 3 euro, en dat kunnen ze wel die thai....!Nog effe 1tje gedaan in een barretje en kwam daar aan de praat met een Noors stel, Andreas en Olga was super gezellig dus het bleef niet bij 1tje!
maar ja zo ongeveer 30 uur niet geslapen, dus ik moes afhaken op een bepaald moment..!

Volgende dag boot naar ko phi phi genomen.
Mooie trip met de boot en als je aankomt een fantastisch aangezicht! Wel aardig toeristisch maar gemoedelijk sfeertje!
Hostel gevonden, slipperjtes aan en naar het strand!
S avonds nog een paar gedaan op het strand, party party hier! niet normaal barst van de strandtenten!

Volgende dag beetje hoofdpijn, maar kwam ook tot de ontdekking dat ik nog geen koffie gedronken had sinds ik in Thailand ben!
Dusz dat was mn lekkerste bakje ooit en heb er direct nog 1 genomenen (omdat het kan)

S avonds op stap met 2 engelse meiden die ik ontmoet had in het hostel, Amy en Casey!
lekker uit eten geweest en daana naar het strand, met een "bucket" drank natuurlijk!
na een halve Bucket wouden de dames touwtje springen over een vuurkoord?? ik dacht prima maar ik kijk wel toe.
Nou... dat kind direct onderuit door dat touw half in de fik, en schreeuwen niet normaal..!
Was haar enkel dubbel geklapt dus koelen met ijs, die thaisen erbij met tijgerbalsem, helmaal niet wies, dus weggestuurd!! dikke drama, maar uiteindelijk mochten ze met zn beiden achterop de scooter bij de politie naar het ziekenhuis, kan hier allemaal!
Nou maar weer verder sta ik ff te praten en te dansen doe mn slipper uit, 2 minuten later slippers weg!!
ik dacht welkom in Thailand, ut zal wel..!
maar voor de rest dikke prima hiero.
Finale gekeken met spanjaarden en Italianen was gezellig.
wel 2 dagen regen gehad!
Ik hou jullie op de hoogte, nu weer in de kalm an stand....! gr jw

  • 04 Juli 2012 - 16:32

    Ben Maarse:

    JW wordt columnist, omdat het kan ;-) gaaf!!! Veel plezier, op naar de volgende:-)

  • 04 Juli 2012 - 16:32

    Ben Maarse:

    JW wordt columnist, omdat het kan ;-) gaaf!!! Veel plezier, op naar de volgende:-)

  • 04 Juli 2012 - 16:48

    Frank:

    Hallo JW
    Bedankt voor je reisverslag. Geniet er van, dit is echt iets voor jou. Leuke colum voor een krant trouwens.
    Groeten van ons en een goede tijd
    Frank en Nel

  • 04 Juli 2012 - 19:07

    Kim:

    Hey JW,

    Wat onwijs leuk om te lezen en foto's te bekijken.
    Fijn te horen dat het goed gaat, have fun! Ook met de boys aankomende maandag/dinsdag! Take care!

    xx

  • 05 Juli 2012 - 07:45

    Simone:

    Jij kan lekker schrijven! Ik zeg; vooral doorgaan!

  • 05 Juli 2012 - 09:13

    Leon Klunder:

    Ai Ai Ai... wat een verhalen en foto's! Wat een prachtig land is dat ook zeg. Als je nog in Khao Lak komt, moet je ff naar de MonkeyBar gaan en ze daar de groeten doen;)

    Fijne reis verder!

  • 05 Juli 2012 - 19:51

    Gerdi:

    En wij maar zwoegen in het benauwde Nederland... Pff, ziet er echt supergaaf uit daaro! Leuk om te zien en je verhalen te lezen, dat moet je volhouden! En blijven genieten..

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan Willem

Amazing Thailland....! Daarna down under.........!

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 12729

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 26 Juni 2013

Going "Down under"

26 Juni 2012 - 16 Juni 2013

"Gewoon" omdat het kan.....!!!!

Landen bezocht: