Vervolg Eilanenden, Black moon party enzovoort... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Willem Nieuwbroek - WaarBenJij.nu Vervolg Eilanenden, Black moon party enzovoort... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Willem Nieuwbroek - WaarBenJij.nu

Vervolg Eilanenden, Black moon party enzovoort...

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

10 September 2012 | Thailand, Bangkok

Zo loop een beetje achter, geloof ik......!!!

Na ons Jungle avontuur, hebben we het vliegtuig vanuit Chang Mai naar Bangkok Genomen om vanuit daar weer verder te vliegen naar Surat Thani om vervolgens op de boot te stappen Naar Koh Pangnang om de Black moon party mee te maken.....!

Uiteindelijk kwamen ze natuurlijk niet alleen voor de cultuur en natuur...! Afsluiten op de eilanden met zon, zee, strand, en natuurlijk Party...!
Kwam goed uit, mooi weer en een Black moon party in het vooruitzicht dus dat zat wel snor...! Op de boot direct al lekker een paar biertjes erbij en genieten van de zon en het uitzicht van ons boottochtje....!

Op koh pangnang aangekomen direct door naar ons verblijf op Coral Bungalows een wat wel een beetje het Mekka is voor feestende backpackers...!!

Vervolgens de dagen erna het ene feestje na het andere feestje....!
Poolparty bij Coral bungalows, even een borrel doen op Haad-Rin beach bij de "Cactus" wat eindigde in een onverwachte en veel te gezellige avond met veel te veel buckets...!
Vervolgens de Black moon party waar alleen de vooravond al veel te gezellig van was, om maar te verzwijgen hoe wij er vervolgens de volgende ochtend bijzaten toen het al weer licht was, met onze Australische partygangers die overigens ook een aardig feestje kunnen bouwen, knettergek....!
Kortom geslaagd feestje met alles erop en eraan, inclusief de buckets, bodypaint en de katers...!

Vervolgens hebben we koh tao en koh phi phi nog aangedaan....!
Koh tao is echt een paradijsje, prachtige stranden en verschrikkelijke mooie sunset elke x..! en het duikeiland bij uitstek....!
Voor ons was het vooral 2 dagen bijkomen naar al het partygebeuren...!

Op phi phi hebben we het allemaal nog eens dunnetjes overgedaan, maar onze lichamen begonnen tekenen van verval te vertonen, iedereen heeft wel een dag of nacht voor hemzelf op de WC gehad........!! we worden ook een dagje ouder, of zouden het toch de buckets zijn....?

Helaas was na een paar dagen het feest over althans voor "hun", en er moest weer gewerkt worden in Nederland..!

Al met al een geslaagde trip en was supergezellig.....!!!
Beetje laat verslag maar thanx voor de mooie tijd.....!!!

• 10 September 2012 - 16:51

BenM:

Ha Jan-Willem,

Leuk stukje, maar je weet toch waar je je lege buckets voor moet gebruiken....Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttfffff

• 12 September 2012 - 13:03

Atze Posthumus:

Hahahha klinkt weer erg goed allemaal. Leuk om te lezen.
    Misschien binnen nu en een paar jaar ook maar eens die kant op :-D